تصور جیمین از اعضا موقع کارآموزی
اولین وب اختصاصی کمپانی FNC
تاریخ : چهار شنبه 8 / 4 / 1394
نویسنده : Parnia BlueB

گروه AOA این هفته در برنامه Yoo Hee Yeol’s Sketchbook حضور داشتن، و در مورد اینکه چجوری برای وارد شدن به گروه تست دادن صحبت کردن و برخی از استعداد هاشون رو نشون دادن.
در این قسمت جیمین در مورد اینکه وقتی تست دادن بقیه اعضا رو می دیده چه فکری کرده صحبت کرد، اون گفت:"من به مدت 4سال کارآموز بودم، بخاطر همین تو این مدت تست دادن همه رو تماشا کردم." اون گفت که مینا کسیه که بیشتر از همه موقع تست دادن تو ذهنش مونده "من با خودم گفتم اون خوشگله، امیدوارم بتونه موفق شه و روز بعدش اون تونست وارد بشه." بعد هم به شوخی گفت:"اون تو دوربین و تلوزیون خوشگل تره." مینا اون زمان مدل یکی از فروشگاه های لباس بوده و چندتا فیگور که برای فروش لباس مناسب هستن رو نشون داد.
جیمین گفت که بین اعضا هه جونگ رو اصلا توقع نداشته که زمان تستش قبول شه و توضیح داد:"اون از بقیه اعضا بلند تر بود و نگران بودم که جور نشه با ما." هه جونگ در زمان دبیرستانش برنده بهترین چیرلیدر شده بود. بعد هم همه رو با یکسری حرکات چیرلیدری با آهنگ Like a Cat سورپرایز کرد.
جیمین گفت که واسه تست چوآ آهنگ کلی کلارکسون If No One Will Listen رو با پیانو اجرا کرد.

هروقت این برنامه با زیرنویس انگلیسی اومد حتما برای دانلود می زارم.

 




|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: AOA , News , ,
برچسب‌ها: aoa , ace of angel , گروه aoa , مینی آلبوم heart attack , heart attack , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
مرجان در تاریخ : 1394/4/8/1 - - گفته است :
نسبت به بقیه اعضای اف ان سی خیلی این ها مدت زمان کارآموزیشون کم بوده.
پاسخ:آره به خصوص جی هیون و کوانگ جین N.Flying که 9سال و 10سال کارآموز بودن


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
اولین فن کلاب اختصاصی کمپانی FNC ما اینجا اخبار گروه های کمپانی FNC که شامل: CNBLUE - FTIsland - Juniel - AOA - N.Flying می شه پوشش می دیم. فقط هم با وب های کره ای تبادل لینک میشه!